Όροι Χρήσης

Το www.theconsoleclub.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ελληνικής επιχείρησης «The Console Club», που εδρεύει στo Nέο Ηράκλειο Αττικής, επί της Λεωφόρο Ηρακλείου 378, στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 801580456/ Δ.Ο.Υ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος του Τhe Console Club, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.theconsoleclub.gr. Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην άνω ιστοσελίδα www.theconsoleclub.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.

Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απόσχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

 1. Όροι

Το The Console Club διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Το The Console Club αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω από την ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

 

2. Περιορισμός Ευθύνης

Το The Console Club ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Το The Console Club κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το: 2102810019 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Επίσης το κατάστημα μας σε σπάνιες περιπτώσεις δύναται να μην δώσει την εγγύηση τιμής σε κάποιο προπαραγγελμένο προϊόν εφόσον ο αντιπρόσωπος αλλάξει απροειδοποίητα την τιμή ή το πακέτο του προίοντος.

Το The Console Club ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα του The Console Club δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης το The Console Club ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

 

3. Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

Το The Console Club δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του www.theconsoleclub.gr , τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες , από το ηλεκτρονικό κατάστημα του The Console Club, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

 

4. Ευθύνες & Υποχρεώσεις Χρηστών

Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.theconsoleclub.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα του The Console Club για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

 

5. Πνευματικά Δικαιώματα

Στην ιστοσελίδα περιλαμβάνονται υλικό, trademarks, service marks, trade dress και άλλο περιεχόμενο που ανήκει στο The Console Club και προστατεύεται από το Νόμο. Όλα τα περιεχόμενα της ιστοσελίδας (συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού) είναι πνευματικής ιδιοκτησία του The Console Club και προστατεύονται από την Ελληνική και Διεθνή Νομοθεσία. Απαγορεύεται η οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια της εταιρίας. Η εμφάνισή του στον διαδικτιακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαη ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

 

6. Ισχύων Νόμος

Η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από το The Console Club, στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση της ιστοσελίδας και την ερμηνεία του. Αν επιλέξετε να έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδας μας από άλλη χώρα, έχετε την ευθύνη να ακολουθείτε τους Νόμους της χώρας αυτής. Οι παραπάνω όροι αποτελούν την πλήρη συμφωνία με το The Console Club και το οποίο έχει το δικαίωμα να κάνει αλλαγές στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και στους ανωτέρους όρους χωρίς καμία προειδοποίηση.

 

7. Εφαρμοστέο Δίκαιο

Οι παρόντες όροι χρήσης, η χρήση του παρόντος διαδικτυακού τόπου και οι συναλλαγές μέσω του The Console Club διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς ήθελε προκύψει από τη χρήση The Console Club ή σχετικά με την ερμηνεία ή εφαρμογή των παρόντων όρων χρήσης ή εξ αφορμής αυτών είναι τα Δικαστήρια των Αθηνών.

 

8. Ασφάλεια

Το The Console Club αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος του The Console Club επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

8.1 Αναγνώριση Πελάτη

  • Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.
  • Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα The Console Club δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης).

 

8.2 Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων των Πιστωτικών καρτών σας

  • Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Nexi e-Commerce" και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Στην περίπτωση αυτή δεν αποθηκεύονται πουθενά τα στοιχεία της κάρτας, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο κατά τη διάρκεια ελέγχου και χρέωσής της. Επιπλέον, τα στοιχεία που έχει καταχωρήσει ο πελάτης στον ιστότοπο του The Console Club δεν γνωστοποιούνται στην τράπεζα.

8.3 Απόρρητο Συναλλαγών

  • Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στο The Console Club είναι εμπιστευτικές και το The Console Club έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:
  • Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
  • Το The Console Club δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
  • Στην περίπτωση που το The Console Club χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
  • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
  • Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
  • Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα του The Console Club με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας.

 

9. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.theconsoleclub.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.theconsoleclub.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.theconsoleclub.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.theconsoleclub.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης.

Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997

 

10. Υπαναχώριση/Επιστροφή & Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του The Console Club πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία).

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ).

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το The Console Club.

10.1 Επιστροφή Προϊόντων Που Αγοράστηκαν Καινούργια

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση των συγκεκριμένων προϊόντων είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα παραλαβής του προϊόντος με το The Console Club.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί δηλαδή, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε (as new), χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κλπ) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κλπ).
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 5 ημερών τότε το The Console Club δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

 

10.2 Επιστροφή Προϊόντων Που Αγοράστηκαν Μεταχειρισμένα

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση των συγκεκριμένων προϊόντων είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Να επικοινωνήσετε την ημέρα που θα εμφανιστεί το πρόβλημα με το The Console Club.
  • Να εξηγήσετε στον συνεργάτη μας που θα μιλήσετε ποιο είναι το πρόβλημα του προϊόντος.
  • Να το στείλετε με Γενική Ταχυδρομική στην έδρα μας: Λεωφόρο Ηρακλείου 378,Νέο Ηράκλειο τ.κ.14122.
  • Η χρέωση της αποστολής να γίνεται στο The Console Club
  • Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
  • Το προϊόν θα ελέγχεται από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν είναι όντως προβληματικό το The Console Club θα προβεί σε αντικατάσταση ή σε αλλαγή του προϊόντος εντός 20 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος. Σε αυτή την περίπτωσή το The Console Club θα χρεωθεί και της 2 αποστολές από και προς τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό το The Console Club δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να αντικατασταθεί το προϊόν θα στέλνεται πίσω στον πελάτη ο οποίος θα επιβαρύνεται το κόστος των 2 αποστολών.

 

11. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο: 2102810019 (10:00πμ με 15:00μμ) ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

*Για ακύρωση παραγγελιών ή προ-παραγγελιών που έχουν πληρωθεί μέσω paypal και έγιναν κατ'εντολή του πελάτη και δεν φέρει ευθύνη το κατάστημα μας, υπάρχουν έξοδα επιστροφής 3€ τα οποία επιβαρύνεται ο πελάτης. 

12. Τρόποι Πληρωμής

Τα Προϊόντα, οι τιμές, οι όροι αποστολής (τόπος, χρόνος κ.τ.λ) είναι αυτά που παρατίθενται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας σας. Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

 

12.1 Πληρωμή Mέσω Πιστωτικής Κάρτας:

Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Nexi e-Commerce" και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού

 

12.2 Πληρωμή Με Την Παραλαβή Της Παραγγελίας Στο Χώρο Σας (Αντικαταβολή):

Πληρώστε τον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις πόλεις της Ελλάδος. 

 

Το κόστος της αντικαταβολής διαμορφώνεται ως εξής:

  • ΑΤΤΙΚΗ 1,30 €
  • ΧΕΡΣΑΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΜΟΟΙ 1,40 €
  • ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ 1,60 €

 

12.3 Με Kατάθεση Σε Τραπεζικό Λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών (ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: THE CONSOLE CLUB Ε.Ε.) που συνεργαζόμαστε:

EUROBANK: IBAN GR84 0260 1860 0006 6020 0955 196
ALPHA BANK: IBAN GR5101402920292002002017559
ΕΘΝΙΚΗ: GR6401101540000015400895916

Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας και το τηλέφωνο σας

 

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο: 2102853050. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα από αυτή που διαθέτει το The Console Club, τότε τα έξοδα βαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

12.4 Πληρωμή Μέσω Paypal :

Το PayPal είναι μία online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως για ασφαλείς συναλλαγές μέσω του Internet. Η εταιρία λειτουργεί από το 1999, γι’ αυτό εξάλλου οι περισσότερες αγοραπωλησίες στον παγκόσμιο ιστότοπο εξοφλούνται μέσω PayPal. Δημιουργείτε έναν λογαριασμό στο PayPal (www.paypal.com) δίνοντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα και κάνετε την πληρωμή χωρίς να δίνετε κάθε φορά τα στοιχεία των καρτών σας.

Με λίγα λόγια:

Πιστωτική/χρεωστική κάρτα —> PayPal αποστολέα —> PayPal παραλήπτη —> Τραπεζικός λογαριασμός παραλήπτη

*Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελιών ή προ-παραγγελιών που ΔΕΝ φέρει ευθύνη το κατάστημά μας ΚΑΙ έχουν πληρωθεί μέσω paypal, υπάρχουν έξοδα ακύρωσης 4,5% επί της τελικής αξίας της παραγγελίας τα οποία επιβαρύνουν  αποκλείστικά και μόνο τον πελάτη.

12.5 Παραλαβή Και Πληρωμή Της Παραγγελίας Σας Από Το Κατάστημα Μας:

  • Κάντε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη μέρα από το κατάστημα μας .Τα προϊόντα που έχουν εξοφληθεί μπορούν να παραληφθούν όποτε θέλετε στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος μας. Τα προϊόντα που δεν έχουν εξοφληθεί μπορούν να παραληφθούν από το κατάστημα μας εντός 48 ωρών στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος μας. Αντιθέτως η παραγγελία θα ακυρώνεται.

 

13. Διαφορά Μεταξύ Τιμής Καταστήματος Και Τιμής Ηλεκτρονικού Καταστήματος

 

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων του The Console Club είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της: καταστήματα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο σε επιλεγμένα προϊόντα δημιουργήσαμε τις ονομαζόμενες «Web Offers» προσφορές, όπου η τιμή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και αποστολή στο χώρο σας. Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που στην παραγγελία σας υπάρχουν προϊόντα σε «Web Offer» προσφορά και επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο από τα καταστήματα μας, θα χρεωθείτε με την κανονική τιμή που ισχύει στο κατάστημα και όχι με την τιμή «Web Offer». Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων. Για το λόγο αυτό σάς συνιστούμε και στις περιπτώσεις «Web Offers» προσφορές, πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το: 2102810019 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

 

14. Παραγγελία/Παράδοση/Έξοδα Αποστολής

14.1 Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): « ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

14.2 Ημερομηνίες Παράδοσης

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (εντός 48 ωρών). Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία(5 εργάσιμες μέρες). Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε σε πόλη της Ελλάδος και παραγγείλετε έως τις 15:00 την Τρίτη θα παραλάβετε την Τετάρτη το αργότερο Πέμπτη, ενώ σε απομακρυσμένες περιοχές και χωριά θα παραλάβετε τη Δευτέρα - Τρίτη. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους εορτών, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

14.3 Έξοδα Αποστολής

Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ως εξής:

  • ΑΤΤΙΚΗ στα 2,5 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 0,90 €.
  • ΧΕΡΣΑΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ στα 2,9 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1 €.
  • ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ στα 2,9 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1,30 €.

14.4 Διάφορα

Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ως δυσπρόσιτη. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης (courier), και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Αυτές οι περιοχές μπορούν να εξυπηρετούνται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία .

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το The Console Club δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη ανάλογα με τον τιμοκατάλογο της μεταφορικής που εσείς επιλέξατε.

 

15. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 11,000 προϊόντα που εκθέτουμε στο κατάστημα (και σύντομα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα) υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Οι αποστολές προπαραγγελιών εκτελούνται τουλάχιστον μια ημέρα νωρίτερα ώστε ο πελάτης να έχει ήδη παραλάβει το προϊόν την ημέρα του επίσημου release. Το κατάστημα μας δεν φέρνει ουδεμία ευθύνη για καθυστερήσεις που προκύπτουν από τις μεταφορικές.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

 

16. Ενημερωτικά E-mail (Newsletters)

  • Tο The Console Club ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά e-mail.
  • Tο The Console Club δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους.
  • Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων του The Console Club μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.
  • Η ενημέρωση από το The Console Club, γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στο The Console Club, χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (e-mail) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

17. Bonus Προπαραγγελιών (DLC)

  • Κατά την προπαραγγελία ενός τίτλου και στην περίπτωση που παρέχεται επίσημα από την αντιπροσωπεία Pre Order Bonus σε μορφή κωδικού (DLC)  ή preorder item σε φυσική μορφή και προκύπτει περιστασιακά αδυναμία διάθεσης του bonus κατά την κυκλοφορία του τίτλου, υπεύθυνη είναι η αντιπροσωπεία του προϊόντος.

 

18. Ελληνικό Εγχειρίδο Χρήσης Κονσολών

  • Οι κονσόλες βάσει νομοθεσίας και οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποχρεούνται να περιλαμβάνουν στα ελληνικά τις οδηγίες χρήσης. Το The Console Club δεν ευθύνεται για τη περίπτωση που αγοράζεται κονσόλα που έχει ανοιχθεί από την αντιπροσωπεία για να περαστούν οι οδηγίες χρήσης μέσα στη συσκευασία. Αν και κατά βάση βρίσκονται οι ελληνικές οδηγίες στην αρχική συσκευασία της κονσόλας οι οποίες έρχονται στην Ελλάδα και η παραπάνω διαδικασία σπανίζει.

19. Διαγωνισμοί

  • Τα δώρα των διαγωνισμών θα παραλαμβάνονται κατόπιν επικοινωνίας μας με το νικήτη από το φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στη Λ. Ηρακλείου 378. Αν ο νικητής επιθυμεί την αποστολή του δώρου τότε θα επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.