ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία cookies.

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό. Περισσότερες Πληροφορίες

ΑΠΟΔΟΧΗ
Το καλάθι σας είναι άδειο!

The Console Club Releases
Μπορειτε να ενημερώνεστε για:


  Την ημερομηνία κυκλοφορίας και τις πιθανές αλλαγές σε αυτή

  Την αλλαγή τιμής στο παιχνιδι που σας ενδιαφέρει

  Την προσθήκη extra υλικού (διαγωνισμοί, preorder bonus, open beta)

  Την κυκλοφορία και άφιξη του παιχνιδιού στο κατάστημα

Αναζήτηση

Αποστολές - Πληρωμές

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Τα Προϊόντα, οι τιμές, οι όροι αποστολής (τόπος, χρόνος κ.τ.λ) είναι αυτά που παρατίθενται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας σας. Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

 

1. Πληρωμή Mέσω Πιστωτικής Κάρτας/ Χρεωστικής Κάρτας:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα του The Console Club δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνονται μέσω της Τράπεζας Eurobank και προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit). Ο πελάτης ενημερώνεται για τη χρέωση, πληκτρολογεί τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας και η αποστολή και διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια επικοινωνίας (SSL 128 bit) από το Eurobank Paycenter. Στην περίπτωση αυτή δεν αποθηκεύονται πουθενά τα στοιχεία της κάρτας, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο κατά τη διάρκεια ελέγχου και χρέωσής της. Κανένας αριθμός πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας δεν αποθηκεύεται στον server του www.theconsoleclub.gr διασφαλίζοντας έτσι την μέγιστη ασφάλειά σας.

Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε μία φόρμα παραγγελίας και μετά ανακατευθύνεται για την πληρωμή στην ασφαλή σελίδα του Eurobank Paycenter της τράπεζας Eurobank.

 

2. Πληρωμή Με Την Παραλαβή Της Παραγγελίας Στο Χώρο Σας (Αντικαταβολή):

Πληρώστε τον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις πόλεις της Ελλάδος. 

Το κόστος της αντικαταβολής διαμορφώνεται ως εξής:

  • ΑΤΤΙΚΗ 1,30 €
  • ΧΕΡΣΑΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ 1 €
  • ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ 1,20 €

 

 3. Με Kατάθεση Σε Τραπεζικό Λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών (ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: THE CONSOLE CLUB Ε.Ε.) που συνεργαζόμαστε:

EUROBANK: IBAN GR84 0260 1860 0006 6020 0955 196
ALPHA BANK: IBAN GR5101402920292002002017559
ΕΘΝΙΚΗ: GR6401101540000015400895916
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR3601720840005084109107821

Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας και το τηλέφωνο σας

 και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο orders@theconsoleclub.gr . Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα από αυτή που διαθέτει το The Console Club, τότε τα έξοδα βαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

 

4. Πληρωμή Μέσω Paypal :

Το PayPal είναι μία online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως για ασφαλείς συναλλαγές μέσω του Internet. Η εταιρία λειτουργεί από το 1999, γι’ αυτό εξάλλου οι περισσότερες αγοραπωλησίες στον παγκόσμιο ιστότοπο εξοφλούνται μέσω PayPal. Δημιουργείτε έναν λογαριασμό στο PayPal (www.paypal.com) δίνοντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα και κάνετε την πληρωμή χωρίς να δίνετε κάθε φορά τα στοιχεία των καρτών σας.

Με λίγα λόγια:

Πιστωτική/χρεωστική κάρτα —> PayPal αποστολέα —> PayPal παραλήπτη —> Τραπεζικός λογαριασμός παραλήπτη

*Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελιών ή προ-παραγγελιών που ΔΕΝ φέρει ευθύνη το κατάστημά μας ΚΑΙ έχουν πληρωθεί μέσω paypal, υπάρχουν έξοδα ακύρωσης 4,5% επί της τελικής αξίας της παραγγελίας τα οποία επιβαρύνουν  αποκλείστικά και μόνο τον πελάτη.

 

5 Παραλαβή Και Πληρωμή Της Παραγγελίας Σας Από Το Κατάστημα Μας:

  • Κάντε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη μέρα από το κατάστημα μας .Τα προϊόντα που έχουν εξοφληθεί μπορούν να παραληφθούν όποτε θέλετε στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος μας. Τα προϊόντα που δεν έχουν εξοφληθεί μπορούν να παραληφθούν από το κατάστημα μας εντός 48 ωρών στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος μας. Αντιθέτως η παραγγελία θα ακυρώνεται.

 

 

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ / ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

1. Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): « ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

2. Ημερομηνίες Παράδοσης

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (1 - 3 εργάσιμες). Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία(5 εργάσιμες μέρες). Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε σε πόλη της Ελλάδος και παραγγείλετε έως τις 15:00 την Τρίτη θα παραλάβετε την Τετάρτη το αργότερο Πέμπτη, ενώ σε απομακρυσμένες περιοχές και χωριά θα παραλάβετε τη Δευτέρα - Τρίτη. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους εορτών, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Σημείωση λόγω καραντίνας

*Οι συνεργαζόμενες κούριερ συνεχίζουν να παραδίδουν εντός 1-3 εργάσιμες ημέρες σε ΟΛΗ την Ελλάδα ( εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές) για τους Μικρούς Φακέλους.

*Για τα  μεγάλα δέματα συνεχίζουν να παραδίδουν την επόμενη ημέρα ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ : ΧΙΟ, ΜΥΤΙΛΙΝΗ, ΣΑΜΟ, ΚΩ, ΚΑΛΥΜΝΟ και  ΡΟΔΟ που κάνει 3-4 εργάσιμες ημέρες .

3. Έξοδα Αποστολής

Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ως εξής:

  • ΑΤΤΙΚΗ στα 2,5 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 0,90 €.
  • ΧΕΡΣΑΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ στα 2,9 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1 €.
  • ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ στα 2,9 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1,30 €.

  

4. Διάφορα

Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ως δυσπρόσιτη. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης (courier), και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Αυτές οι περιοχές μπορούν να εξυπηρετούνται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία .

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το The Console Club δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη ανάλογα με τον τιμοκατάλογο της μεταφορικής που εσείς επιλέξατε.

5. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 20,000 προϊόντα που εκθέτουμε στο κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Follow Us

Ακολoυθήστε μας στα social media για να είστε πάντα ενημερωμένοι!

Επικοινωνία